środa, 18 lipca 2012

Dwa

- Śpij moje kochanie. Śnij o mnie, o nas. Pomyśl, że jesteśmy na bezludnej wyspie, tylko ty i ja. Nikogo innego tutaj nie ma. Możemy robić co chcemy, nie musimy się ukrywać. Larry Stylinson is real. Ludzie tak mówią, wierzą w to, a my tylko zaprzeczamy. Słuchaj, Louis. Teraz mi ta ciemność nie przeszkadza. Widzę ciebie, nas, obejmujących się na plaży przy zachodzie słońca. To wszystko jest takie idealne, nie potrzebuję już twojej pomocy. Już nie .
- Harry ! - krzyknąłem podskakując na łóżku .
- Shhh Lou, już dobrze – Liam siedział obok mnie o głaskał mnie po plecach – to tylko zły sen .
- To nie był zły sen, to był cudowny sen. Harry ze mną rozmawiał – mówiłem ocierając łzy spływające po moich policzkach – musimy go szukać . Policja sama nie zdziała. Najlepiej zacznijmy teraz
- Może byśmy wynajęli jakiegoś prywatnego detektywa ? No wiesz, niektórzy są dobrzy .
- Znasz jakiegoś ?
- Tak, mam pewnego na oku . Zaraz do niego zadzwonię – odparł wyciągając z kieszeni telefon , wybierając numer i ustawiając na głośnomówiący.
- Cześć John, tutaj Liam Payne. Słuchaj, pomógłbyś nam ? Dobrze wiesz że zaginął Harry Styles, wiesz dobrze jaka jest nasza policja. Prędzej sami go znajdziemy niż oni nam w tym pomogą. Ale potrzeba nam takiego potężnego mózgu jak ty . Piszesz się na to ? Zapłacimy każdą kwotę .
- Nie ma sprawy Li. To spotkajmy się jutro w MSC, pasuje ?
- Tak, dzięki wielkie. Do zobaczenia
- Na razie .
- No to prywatnego detektywa już mamy. Robi się już późno więc może obejrzyjmy jakiś ciekawy film, żeby nie zadręczać się ciągle tą sprawą ?
- Mi to obojętne – wzruszyłem ramionami
- Chodźmy na dół . Zayn i Niall mieli zamiar ugotować spaghetti. Zobaczmy czy im wyszło – uśmiechnął się szeroko w moją stronę .
- To Harry zawsze nam gotował – powiedziałem ze smutną miną
- Oj Loui, pomyśl na chwilę o czymś przyjemniejszym.
- O czym ? Jak mogę myśleć o czymś przyjemnym kiedy mój przyjaciel zaginął i nie wiadomo gdzie się teraz podziewa ?
- Wiem że to trudne, tym bardziej dla ciebie bo łączy cię z nim coś, czego nigdy nie zrozumiem, ale nie będziesz nie wiadomo ile chodził przygnębiony. Jutro widzimy się z detektywem, ale przysięgam że po jutrze zabieram cię do parku rozrywki .
- Ale ..
- Żadnego ale . Koniec tematu, idziemy jeść .
- Jaki ty jesteś uparty Liam – lekko się skrzywiłem
- Cóż ja poradzę ? Taka jest moja natura – uśmiechnął się .
- Liam ! Louis ! Szybko ! Mówią o Harrym ! - usłyszeliśmy przerażające krzyki dobiegające z dołu .
Niczym torpeda zbiegliśmy po schodach i usadowiliśmy się na kanapie przed telewizorem .

Nowe dowody w sprawie o tajemniczym zaginięciu Harrego Stylesa . Rodzina chłopaka twierdzi że Styles miał kiedyś do czynienia z handlarzami narkotyków. Czy to właśnie oni uprowadzili młodego gwiazdora ? Czy Harry wpadł w niepowołane ręce ? Nadal nie ma żądania okupu ze strony trzeciej . A może już za późno na jakikolwiek okup ? Może teraz tylko wydadzą ciało Hazzy za pieniądze ? To wszystko jest dla nas zagadką. Jeśli ktokolwiek widział wysokiego chłopaka, o krętych brązowych włosach, proszony jest o kontakt z najbliższym posterunkiem policji .
Dla News TV mówił Will Baker .

- Zamknij ryj – wydarłem się w stronę telewizora rzucając do niego poduszką - ci dziennikarze zawsze wiedzą najlepiej. Tak, z pewnością handlarze narkotyków zabili naszego Harrego. Może jeszcze zakopali go na polu marihuany w Ameryce ? Jak tak to ja jestem święty .
- Calm down Loui – odparł Niall – wiesz jak to jest w mediach. Mówią byle gówno, bo za to im płacą .
- Wiem o tym, tyle że to jest wkurzające słyszeć jak plotą bzdury o twojej bliskiej osobie .
- Nic już na to nie poradzisz. Tacy są ludzie, za pieniądze nawet powiedzą , że miałeś romans z własną matką .
- Podano do stołu – krzyknął uśmiechnięty Zayn niosąc talerze na stół – smacznego .
- Dzięki – odpowiedzieliśmy chórem i zabraliśmy się do jedzenia .
Po skończonym posiłku położyliśmy się na łóżku i oglądaliśmy „Bez mojej zgody” film o dziewczynce zaprogramowanej aby pomogła swojej siostrze która walczy z rakiem. Nie znam osoby która nie płakałaby podczas oglądanie. Bardzo chwytający za serce film. Oglądanie przerwał nam dzwonek do drzwi. Całą czwórką podeszliśmy do drzwi aby otworzyć. Od kluczyłem drzwi i przed nami zobaczyłem Gemmę .
- Chłopaki, dzwoniła do mnie policja .
- Policja ? Czego znów chcieli ? - spytał Liam
- Znaleźli Harrego

Jeśli chcecie być informowani o kolejnych rozdziałach, piszcie swoje nazwy twittera w komentarzu.
Pozdrawiam i do następnego . @HazzaConda :)


ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG Z JEDNO-PARTAMI http://hazzaconda.blogspot.com/ 
narazie pojawił się part z Larrym :)

29 komentarzy:

  1. chcę już następny! chcęchcęchcęchcęchcę! <3
    rozdział świetny. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. JEZU JAK MOŻESZ KOŃCZYĆ W TAKIM MOMENCIE ?! świetny rozdziała, ale .... MATKO CO JEST Z HARRYM ;oooo czekam na NN,informuj mnie @HappyFunandRock

    a i jak bedziesz miała chęć to zajrzyj http://dreams-will-come.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny, jak zawsze z reszta. teraz pisz kolejny i nie trzymaj nas w niepewnosci. :D ciekawe co z hazza. @mrshoran_buddy xx

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja pierdole *__________*
    Nie mówcie mi tylko że znaleźli ciało Harrego ;c
    Boże nigdy nie natrafiłam na blog o takim wątku, i myślę że to właśnie przyciąga ludzi. Świetny miałaś pomysł.
    Czekam na następny i dzięki za info x

    @11puchacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy bede pierwsza? Kurde zajebisty . Jak go znajdą to sie kurde powieszę ze szczescia.. Xd .. Zajebiscie opisujesz te sny, i normalnie sie poryczalam... Kocham cie.. @legokaro

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny <3 No no,oby nic mu nie było ;D Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, muszę być informowana! xd @anitka_1D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znaleźli Hazzę ?! ; o Mam złe przeczucia, jak go uśmierciłaś to idę się zajebać, on ma żyć ! Nie masz serca, kończyć w takim momencie ?! Boże, nie wytrzymam do następnego, dawaj szybko nowy rozdział ! CZEKAM ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Myy God. O.O Błagam niech on żyje bo jak nie to będę miała zrytą banię przez to opowiadanie. xD No i jeszcze zrymowałam.. Pisz następny *.* Możesz mnie informować : @empireOf_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże.!!!
    Pisz mi szybko co z tym Harrym, bo nie wytrzymam.!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. o ... ! :o jade jutro na oboz, nie bede miała neta;/ jak ja to przezyje, boże to opowiadanie łapie za serce xD ! ma żyć! ;p
    ale ogolnie świetnie piszesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ALE ŻYWEGO PRAWDA ?! POWIEDZ, ŻE ŻYWEGO :C Skończyłaś w takim momencie, że teraz nie zasne spokojnie, bo będę myśleć co dalej. *-* CZEKAM NA KOLEJNY I ŻYCZĘ WEEENY :3

    OdpowiedzUsuń
  13. INFORMUJ MNIE . nie lubiem takiego napięcia . :( XDD @_maaaarta

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy , Nowy , Nowy !♥

    Czekam jak najszybciej ! ;D

    +Jakbyś mogła dluższe *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże... Aby był cały i zdrowy! Teraz będę się zadręczać co z nim... Osz ty! @Marika_Styles

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu teraz nie zasnę !!!! Następny !!! :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  17. O NIEEEEE jak możesz kończyć w takim momencie rozdział. Jestem ciekawa co dalej będzie z Harrym. Czekam z niecierpliwieniem na kolejny rozdział, który mam nadzieję szybko się pojawi. Pozdrawiam @gabrysiak_1D. Jak możesz to mnie poinformuj, chociaz i tak zagladam codziennie i patrze czy nic nie dodałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, nie mów, że nie żyje! Informuj. @letmefindu

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mogłaś teraz skończyć, chcesz żebym zawału dostała?!!

    pisz kolejny szybko!

    fifi1d.blogspot.com dodałam u mnie do ulubionych zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam ten film. Naprawdę wzruszający *.*

    Pisz, pisz, pisz proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale w takim momencie musiałaś skończyć/? ja chce wiedzieć co dalej... Loui to bardzo dobry przyjaciel. już nie mogę doczekać sie kolejnego ;)) Metka.

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie , w takim momencie ; o !
    Uduszę ! :D

    Umieram , czekając na nn ♥


    http://lovetaughtmetoliee.blogspot.com/ - zapraszam rówież do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  23. NOWY ROZDZIAŁ !!! masz 24 godziny a jak nie to ci cycki urwe :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. ughhh.. ja chce nowy rozdział...
    @just_breathe_Na

    OdpowiedzUsuń
  26. ;( , smutno się zaczęło ale mam nadzieję że to wszystko się ułoży w wesołą całość :D tylko , niech Harry żyje !! Pisz dalej , bo widać gołym okiem że masz ogromny talent . : ) czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  27. KOCHAM CIĘ KURWA CZŁOWIEKU, CHCĘ BYĆ INFORMOWANA - @iCuteZayn x

    OdpowiedzUsuń
  28. @OktawiaKilian-Pani Horan:)

    OdpowiedzUsuń