niedziela, 15 lipca 2012

Jeden


- Wiadomość o tajemniczym zniknięciu Harrego Stylesa obiegła już cały świat. Młodego gwiazdora szukają wszystkie komendy policji w Anglii. Znajomi twierdzą, że Styles nie mógł wyjechać poza granice naszego kraju, gdyż wszystkie dokumenty pozostawił w domu. Czy to porwanie dla okupu ? Czy Harry ma się dobrze i wciąż żyje ? Czekamy na dalsze informacje w tej sprawie.
Dla News TV mówił Will Baker.
- Gówniane wiadomości – przekląłem rzucając pilotem o ścianę.
Harry zaginął wczoraj rano. Nie pozostawił żadnej karteczki gdzie wychodzi i o której wróci. Myślałem że pojechał do Holmes Chapel odwiedzić swoją mamę, która zachorowała na grypę. Gemma jest na studiach więc Harry jako synalek mamusi mógł się zaopiekować Anne. Jednak zadzwoniłem do niej tego samego dnia, późnym wieczorem gdy nie otrzymałem żadnego sms od jej syna. Kobieta powiedziała że Styles nie pojawił się w Holmes Chapel nawet na godzinę. Następnie obdzwoniłem wszystkich kumpli z zespołu czy nie widzieli go czasem. Harry jak to Harry lubił się poszlajać. O 1 w nocy zacząłem się poważnie niepokoić. Lokaty nadal nie wrócił do domu. Często wychodził ale po godzinie policyjnej był już z powrotem. Ponownie zadzwoniłem do chłopców prosząc by szybko przyjechali do kompleksu mojego i Hazzy . Długo czekaliśmy na jakiekolwiek informacje ze strony naszego przyjaciela lecz nasze telefony ani razu nie zadzwoniły. Nikt nie spał tej nocy, wszyscy czuwaliśmy przy oknie czekając aż
zobaczymy znajomą postać. Przez to całonocne czuwanie zasnęliśmy całą czwórką na parapecie. Obudziłem się o 7 rano jako pierwszy. Wszedłem do pokoju Harrego w myślach układając sobie kazanie które mu wyłożę. Niestety, zastałem pusty pokój. Obudziłem chłopców i zadzwoniliśmy na policję ogłaszając zaginięcie. Do tej pory nie mamy żadnych informacji gdzie podziewa się nasz przyjaciel. Dom jest z każdej strony otoczony dziennikarzami. W końcu zaginął Harry Styles. Sławny osiemnastolatek ze słynnego zespołu One Direction. Z rana zostaliśmy wszyscy przesłuchani. Kiedy ostatni raz widzieliśmy naszego przyjaciela, czy mówił gdzie się wybiera tamtego dnia, lecz wiedzieliśmy tyle co wszyscy, nic .
- Pewnie Styles spił się na jakiejś imprezie i wylądował w łóżku z jakąś panienką. Nic mu nie będzie i zaraz wróci do domu. Po co te nerwy panowie ? - spytał Zayn, jak zwykle pozytywnie nastawiony do życia.
- Nawet jeśli masz racje, to przecież odebrałby telefon. - prychnąłem .
- Może mu się rozładował. - wzruszył obojętnie ramionami .
- Był sygnał.
- Może go zgubił, albo zostawił w domu. Nie pomyślałeś ?
- Chłopcy.. - zaczął nerwowo Niall – a co jeśli on nie żyje ? - w jego oczach można było zobaczyć łzy .
- Nie mów tak nawet – uderzyłem ręką o stół – on żyje. Musi żyć – dodałem po czym schowałem głowę w dłoniach .
- Louis – poczułem jak ktoś dotyka mojego ramienia – jeśli chcesz możesz zamieszkać z nami. Bo wiesz, jesteś sam w waszym wspólnym domu. Boje się że coś ci odbije .
- Nie Liam, to wy wprowadźcie się tutaj. Harry jak wróci to do tego domu .
- To my jedziemy po swoje rzeczy, a ty próbuj do niego dzwonić. Obszukaj jego pokój, może jest tam jakaś wskazówka . - poklepał mnie po ramieniu i razem z Zaynem i Niallem opuścili dom .
Wbiegłem do pokoju Stylesa doszukując się jakichkolwiek wskazówek gdzie mógł pojechać. Na biurku leżało nasze wspólne zdjęcie, lampka, książki i długopisy. Na łóżku walało się pełno ubrań które poskładałem do szafy, to samo zrobiłem z ubraniami z podłogi. Żadnych wskazówek, czego ja oczekiwałem ?
Zmęczony poszedłem do swojego pokoju aby się zdrzemnąć zanim przyjadą chłopacy.

- Louis obudź się,obudź się ! Błagam uratuj mnie. Tu jest tak ciemno, boję się ciemności Louis . Słyszysz ? Tomlinson do cholery jasnej ! Wstań, załóż kurtkę i chodź do mnie. Jestem w ....

- Jesteśmy ! - usłyszałem głos Nialla i zerwałem się z łóżka .
- Rozmawiał ze mną – powiedziałem zdyszany – Harry ze mną rozmawiał, jest w ciemnym miejscu, on się boi ciemności. Trzeba mu pomóc !
- Lou, uspokój się – Liam podszedł do mnie i przytulił. - to był tylko sen .
- To nie był sen, to był jego głos, Harrego. Mówił że potrzebuje pomocy, jest w jakimś ciemnym miejscu . Chłopcy trzeba go szukać . Powiedział że jest w ... no właśnie, nie powiedział gdzie jest bo mnie obudziliście. Pewnie zmierzał do tego, muszę iść ponownie spać .
- Musisz wziąć leki na uspokojenie i wypić mocną kawę – powiedział Zayn – zaczynasz trochę świrować .- Ja nie świruję, idę spać . Może przyśni mi się znów jego głos, może powie gdzie jest – rzuciłem i położyłem się ponownie na łóżko przykrywając się kołdrą po same uszy .
Błagam Harry, daj jakiś znak .


Witam was, tutaj @HazzaConda :)
Postanowiłam że znów zacznę pisać, to opowiadanie będzie trochę inne niż moje poprzednie . Mam nadzieję że i tak przypadnie wam do gustu . Jeśli chcecie być informowani o kolejnych rozdziałach napiszcie swoje nazwy twittera w komentarzu .

39 komentarzy:

  1. Zajebisty pomysł na opowiadanie ! Jestem ciekawa gdzie się Styles podział, mam nadzieje że będzie żył, bo potem nie chcę mieć zrytej bani. Nie wiem co tu jeszcze napisać, rozdział jest mega i czekam na kolejne. Informuj mnie o nn : @simplyroxyy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się ciekawie ;) Jestem ciekawa co się potoczy dalej. Informuj mnie o kolejnych rozdziałach ;) @Marika_Styles

    OdpowiedzUsuń
  3. Łohohohohooo XD O fuck. :D Genialnie się zapowiada. Kurde, niech Louis'owi się przyśni gdzie Hazz no. :D Ja czekam na następnym z niecierpliwością. Bardzo mi się podoba nowe opowiadanie :) informuj. <3 @venica_16

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no, zobaczymy co z tego będzie :d @RealAgataP

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje opowiadanie? Zawszespoko :) @ViViStyles97

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej Ej Dziewczyno fajne fajne. ! Zapowiada się extra ! To czekam na następny ! @beyourself5 : **

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jaki masz dalszy pomysł na to opowiadanie; D
    @1D_Daria
    Informuj <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Opowiadanie zaczyna się pomysłowo i fajnie. Błagam Harry przecież nie możę umrzeć.Czekam z niecierpliwieniem na kolejny rozdział...
    Informuj mnie jak możesz @gabrysiak_1D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo tego jeszcze nie było!
    Zapowiada się exxtra!
    czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle to wymyśliłaś hahah! Jak zwykle mnie informuj (@proveyouloveme)

    P.S. Zapraszam też do mnie na lovewith1d.blogspot.com & i-will-look-after-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz interesujące pomysły, zaskakujesz! Fajnie się zapowiada :)
    @ada_sz

    [http://tell-me-a-lie-lara.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo .. ty masz talent. Taki cudowny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebistyyy ale mam nadzieję że nie skończysz tego opowiadania tak szybko jak YOLO. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. KURWA CIESZE SIE JAK DZIECKO ZE HAZZACONDA WROCILA, DO PISANIA.. KOCHANA TO POWINIEN BYĆ TWOJ ZAWÓD BYŚ BYLA BOGATSZA OD GAGI ZA TAK ZAJEBISTA WYOBRAŹNIĘ.. JAK SIE DOWIEDZIAŁAM ZE WROCILAS DO PISANIA TO SIE PORYCZALAM... KURDE OPOWIADANIA WSZYSTKIE BYLY ZAJEBISTE TE TEZ TAKIE BEDZIE .... TWOJA FOREVER @legokaro

    OdpowiedzUsuń
  15. JUŻ SIĘ CIESZĘ, ŻE W KOŃCU JAKIEŚ NOWE OPOWIADANIE BĘDZIE Z INNYM WĄTKIEM A NIE TE SAME OKLEPANE! INFORMUJ MNIE PROSZĘ: https://twitter.com/AwwwMySexy1D
    BTW JUŻ UWIELBIAM TO OPOWIADANIE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na opowiadanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne jak wszystkie twoje poprzednie ;) Mam cichą nadzieje ,że jakoś uda ci się dokończyc YOLO bo strasznie mi się podoba . xX

    OdpowiedzUsuń
  18. super się zaczyna! :3 na pewno będę czytać x
    zapraszam na mojego nowego bloga http://little-girl-never-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie się zaczyna!
    Czekam na nowy, a w międzyczasie zapraszam do mnie http://gir-lost-in-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super!!! Czekam nn. INFORMUJ MNIE: @Misia_Wera

    OdpowiedzUsuń
  21. no, no. zapowiada się cudownie. xx
    jak możesz, informuj mnie o nowych: @swaghugg

    OdpowiedzUsuń
  22. zajebsite!!!!
    informuj mnie jakby co o nowych.. @Just_beathe_Na
    zapraszam do siebie: our-story-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. larry ! <3
    informuj na @moom_pleasee ;)
    zapraszam do siebie : alwaysbeautifulmistakes.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie :D czekam na następny rozdział!

    @Katie1D - informuj :P

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! niesamowite! czekam na kolejny xxx

    @stylesfuckedme c:

    OdpowiedzUsuń
  26. boże jak się cieszę, że wróciłaś ; D szkoda trochę tamtego opowiadania, ale dobrze, że jest nowe :) zaczyna się świetnie. To będzie na pewno Twój kolejny sukces :) czekam na następny rozdział z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko co wyszło spod Twojej ręki jest świetne, więc pozostaje mi tylko czekać na kolejny rozdział. :D Ciekawe tylko gdzie się podziewa Styles, oby żył .


    @my_lucky_thing : )

    OdpowiedzUsuń
  28. zapowiada się ciekawie, jak zwykle. czekam na następny rozdział!:>

    @dzjula

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny jest ;) Chcę już następny ;D




    @lifexisxlove

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaaa ! umieram z ciekawości! jest cudowny, świetny pomysł na opowiadanie :)

    @smileisthebase

    OdpowiedzUsuń
  31. zapowiada się świetnie, już widać, że jest inne od poprzednich. w takim razie duuużo weny i do kolejnego. :) ~@mrshoran_buddy xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie zapowiada się trochę inaczej, podoba mi się ^^ Zapraszam na love-zayn.blog.pl jest już 1 rozdział. Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawie się zaczyna;) i jest troszkę inne ale podoba mi się;) czekam na następny i jak możesz informuj.;)
    @meeeetka
    http://let-me-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super. Ciekawie się zaczyna ;D Czekam na kolejny. @Izulko

    OdpowiedzUsuń
  35. nie no szacun hahaha...super blog super piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  36. to się zaczyna identycznie, jak w The ring (głosy) XD Ale ciekawie ;3

    OdpowiedzUsuń